پست ثابت!
♥Just Yuri Forever♥
یک شنبه 15 دی 1398برچسب:, :: 16:56 :: نويسنده : ♥عاطفه♥

 

^×××سلام به بازدیدکننده های عزیز^×××

 

همونطور که از همه چیز وب پیداست این وب تنها واسه 

طرفدارای snsd yuri درست  

شده.... 

پس بی جنبه بازی ممنوع! 

البته ازبقیه اعضا هم اپ میشه اما اختصاصی برای یوری 

ساخته شده... 

 & لطفا بانظرای خوبتون منوتوساخت بهتر وب یاری کنید &

**خیلی خیلی ممنون**

147141494FFD96A20A9D6B 




بپر ادامه..........!

نظرات شما عزیزان:

mandana
ساعت16:07---2 مرداد 1391
من آمدم
میگم وبت خوب بود خوب ترم شد راستی اینچا یوری خوشگل شده......
:-)


mandana
ساعت16:07---2 مرداد 1391
من آمدم
میگم وبت خوب بود خوب ترم شد راستی اینچا یوری خوشگل شده......
:-)


maryami
ساعت14:20---18 خرداد 1391
سلام عزیزم خیلی وبلاگ خوشگلی داری من خودم عاشق یوری و گرلز جنریشن هستم
راستی من تو رو لینکیدم تو هم منو بلینک
راستی اگه میشه توی نظرسنجی وبمم شرکت کن خیلی برام مهمه


minoosh
ساعت22:26---17 خرداد 1391
salam kheii webet bahal boood ! kheili man yuri roo midooksam linket kardam khoshhal misham linkam kooni

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به به از اینورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش اومدید... فک نکنم لازم به توضیح باشه این وب از یوری جونم♥ فقط و فقط ازیوری و بقیه اعضا snsd♥ راستی نظر نشه فراموش بده به حرف من گوش^.^
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥Just Yuri Forever♥ و آدرس yuri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 78644
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1